L’etapa d’educació Infantil inclou de 0-3 anys (primer cicle) i de 3-6 (segon cicle).
A l’escola treballem a partir del segon cicle; per tant s’inicien a P3 fins a P5. Durant aquesta etapa treballem de forma integral “l’aprenentatge significatiu”, on s’estimula el llenguatge, es treballa psicomotricitat, el desenvolupament del pensament lògic matemàtic etc. És important tambè. desenvolupar totes les habilitats, destreses i coneixements per a establir les bases per a la futura lectoescriptura i fomentar el creixement dels infants com a persones crítiques i responsables.
Per altre banda, les famílies tambè tenen un paper molt important dins de l’escola. Acompanyen tot el procès d’aprenentatge dels infants, i estàn presents dins el dia a dia de l’aula.
Al llarg d’aquesta etapa els nens i nenes han d’apatar-se a l’entorn escolar gaudint del conjunt de les activitats de consolidació d’hàbits i aprenentatges. Els infants han de:
L’objectiu d’aquesta etapa és el de proporcionar la formació integral necessària per tal que cada nen i nena per tal de desenvolupar al màxim les seves capacitats:
Fem el seguiment de les diferents necessitats educatives oferint seguiment orientació als alumnes i a les seves famílies.
Treballem amb diverses metodologies, agrupaments i estratègies que respecten el seu ritme d’aprenentatge i tenen en compte les possibilitats de cadascú.
El circuit neuromotor a educació infantil és una proposta innovadora, la qual té com a principal objectiu la formació integral de l’infant mitjançant el moviment. Es realitza a primera hora, de manera simultània des de P3 fins a P5.
Es considera que l’educació motor en aquestes edats té molts efectes positius i fonamentals pel desenvolupament dels infants (creixement i maduració de la responsabilitats, companyonia, augmenta l’equilibri emocional i l’autoestima, facilita el procés d’aprenentatge de lectoescriptura, etc.).
El treball per projectes és una metodologia que permet a l’alumnat pensar, investigar, aprendre dels seus errors, dels companys i d’aquesta manera fomentar el ser crítics.
El tema escollit per cada projecte pot esdevenir de diferents maneres:
• Un centre d’interès que afecta la vida de l’escola.
• Una idea o vivència dels infants.
• Un esdeveniment relacionat amb l’aula.
• Una proposta duta a terme per part d’una mestra.
L’anglès és un eix molt important en Educaciò infantil. Es treballa a partir d’un projecte d’Oxford, en el qual un titella anomenat MOUSE acompanya als infants a cada sessiò, potenciant l’autoestima i l’autonomia de cada infant.
És planteja l’adquisició de l’anglès des d’una pedagogia dinàmica; mitjançant sobretot jocs, dinàmiques grupals, contes, històries, la PDI etc.
El treball per espais és una metodologia que fomenta l’autonomia dels infants i té en compte els seus interessos. Principalment consten de diferents propostes de jocs/racons centrats en un aspecte concret (joc simbòlic, experimentació, comunicació, creació plàstica…) en el qual els infants estàn en grups heterògenis (de P3, P4, P5).
Poden experimentar els diferents usos dels llenguatges en un ambient favorable i acollidor; observar, escoltar, parlar, expressar, comunicar, interpretar, representar i crear.
Telèfon: 933052201
Horari: 9-13h i de 15-17h
Este sitio web utiliza cookies para mejorar la experiencia mientras se navega por el sitio web. De estas cookies, las que se clasifican como necesarias se almacenan en el navegador ya que son esenciales para el funcionamiento de las funcionalidades básicas del sitio web. También utilizamos cookies de terceros que nos ayudan a analizar y comprender cómo utiliza este sitio web. Estas cookies se almacenarán en su navegador sólo con su consentimiento, también tiene la opción de optar por no recibir estas cookies. Sin embargo, la exclusión de algunas de estas cookies puede tener un efecto en su experiencia de navegación.
Son imprescindibles para que se pueda navegar por la página correctamente.
Garantizan que la página se muestra de forma adecuada y permiten el acceso a las secciones privadas del sitio web.
Las cookies funcionales ayudan a realizar ciertas funcionalidades como compartir el contenido del sitio web en las plataformas de medios sociales, recopilar comentarios y otras características de terceros.
Las cookies de rendimiento se utilizan para comprender y analizar los principales índices de rendimiento del sitio web, lo que ayuda a ofrecer una mejor experiencia de usuario a los visitantes.
Nos ayudan a mejorar nuestro sitio web.
Recopilan información anónima sobre cómo los visitantes utilizan nuestra página web y recaban información acerca de las páginas del sitio más visitadas. Nos permiten conocer los mensajes de error que se mostraron.
Permiten mostrar ofertas relevantes para los intereses del visitante.
Muestran anuncios personalizados de forma anónima.